Rommelmarkt

Zoek je eigen Rembrandt tussen de spullen op onze Rommelmarkt!

 Rommelmarkt
Bij de jaarlijkse Rommelmarkt (voorheen Braderie/Bazaar) van Scouting Hoograven bundelen vele gedreven vrijwilligers hun krachten om dit fantastische evenement tot een groot succes te maken!

Om precies 10.00 uur gaan de deuren open en om 14.00 uur starten we met het opruimen. We verkopen speelgoed, kleding, elektra, antiek, glas, servies en keukenbenodigdheden. Eigenlijk kan je van alles bij ons vinden.
En ben je uitgeshopt? Plof dan even neer voor een koffietje met wat lekkers en waag een gokje bij ons Rad van Avontuur of grabbel een prijsje uit de grabbelton.
Oh, en onze persoonlijke favoriet: schmink! 

Komt u ook speuren naar dat ene unieke item tussen alle verkochte spullen? U bent van harte welkom! Alle opbrengsten komen ten goede aan Scouting Hoograven dus je gaat gegarandeerd met een goede gevoel weer naar huis!
In de week voorafgaand aan de Rommelmarkt verzamelen we verkoopbare spullen, bouwen we een podium, selecteren we prijzen en doen we de nodige inkopen voor de keuken.

 Spullen inleveren/ophalen?
Inleveren:
Gedurende de hele maand maart kunt u op maandag avond (20.00 – 22.00uur) en zaterdag (10.00 – 14.00uur) spullen aanleveren op de groep. 
De grootste inzameling is de dagen vóór de Rommelmarkt datum. In deze week kunt u tussen 19.00 en 22.00uur spullen komen brengen op ons clubhuis. Voorbeeld; Zaterdag is de rommelmarkt, die week voorafgaand op de maandag, dinsdag, woensdag en donderdag brengt u spullen. Gelieve niet op de dag van te voren, vrijdag, omdat wij dit niet kunnen sorteren.  
Heeft u gedurende het jaar spullen beschikbaar voor de Rommelmarkt die u graag wilt doneren? Dan kan dit enkel in overleg met de organisatie via onderstaand mail adres. 

Ophalen: In de dagen voorafgaand aan onze Rommelmarkt hebben wij de mogelijkheid spullen bij u op te halen. Dit doen wij met een auto of aanhanger. Wilt u hier gebruik van maken? Dan kan dat enkel via dit online formulier aangemeld worden:                                          https://forms.gle/YgJRvsVUBaPtNwiE8  
U ontvangt een uiterlijk een week van te voren een bevestiging van ons wanneer wij u ingepland hebben.
Wij hebben van u nodig dat u de spullen klaar heeft staan bij de deur, zodat wij weer door kunnen naar de volgende mensen op onze rij lijst. 

Heeft u  andere vragen voor de organisatie? Mail dan naar: braderiescoutinghoograven.nl@gmail.com 
Let op, wij werken met vrijwilligers en zullen niet direct reageren. 

Informatie over bereikbaarheid kunt u vinden op:
www.ov9292.nl
www.u-ov.info
www.utrecht.nl/bereikbaar

Informatie over het (fiets) parkeren in de buurt van de Rommelmarkt vindt u op:
www.utrecht.nl/parkeren

Planning voor de komende jaren: Let op, dit is een schatting en geen belofte.
23 maart 2024
29 maart 2025
28 maart 2026
20 maart 2027
25 maart 2028